Přeskočit na obsah
Konec menu

Board game: Měření uživatelského prožitku v projektu (workshop)

ZDE ZADEJTE ZPĚTNOU VAZBU

Uživatelský prožitek (UX) je nedílnou součástí každého projektu, avšak často nevíme, jakou strategii zvolit pro jeho zlepšení. Naučili jsme se, že můžeme prokázat příčinnou souvislost mezi hodnotou designu v projektu a uživatelským prožitkem.

Pro vyřešení tohoto problému máme připravenou deskovou hru, kterou si s námi můžete zahrát. Cílem této hry je najít hráče/manažera projektu s největším potenciálem pro zlepšení spokojenosti zákazníků. Každý hráč obdrží vlastní hrací plán – Design Value Calculator, sadu hracích kamenů a odpovědních kartiček.

Hráč se stává projektovým manažerem a rozhoduje o designu svého projektu. V pěti krocích si volí oblasti inovace a stanovuje potřeby zákazníků ve čtyřech parametrech UX: funkčnost produktů projektu, jejich distribuce, emoce zákazníků a vnímání značky.

Můžete také spolupracovat s naší fakultou. Link na spolupráci je zde.

ZDE ZADEJTE ZPĚTNOU VAZBU

Na workshop se mohou přihlašovat pouze registrovaní účastníci. Máte-li již účet, přihlaste se.

Vystupující

Eva Šviráková

UTB / pedagog

Eva Šviráková je akademický pracovník na Fakultě multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. Stála u zrodu Komunikační agentury (KOMAG), unikátního předmětu, ve kterém studenti sami realizují projekty. Slyšeli jste už někdy, že dosáhnout milník, to je jako umístit míček do golfové jamky? A že hranice projektu končí tam, kde začíná rough? Tak to jste nebyli na jejích seminářích projektového managementu. Seminář Trefit golfovou jamku pokračuje testováním studentů formou únikové hry (sm)art ART Project Game.

Můžete také spolupracovat s naší fakultou. Link na spolupráci je zde.