Jiří se zaměřuje na oblast OKR a propojení vizí a strategií s každodenní praxí. Jeho doménou jsou e-commerce a startupy (spoluzakladatel nomodo.io). Jako certifikovaný Scaled OKR Coach aktuálně pomáhá Heureka Group s transformací byznys modelu na marketplace. Využívá přitom své dlouholeté znalosti s produktovým vývojem, marketingem a change managementem. V minulosti působil jako CMO ve startupu Smartsupp, vedl webový vývoj eshopů Pneumatiky.cz, Okay.cz a Jena-nábytek a více než 10 let se věnoval eshopu SportObchod/Sportega.
Metoda OKR (Objectives & Key Results) se stává stále rozšířenějším přístupem k řízení rozvoje firmy. Tento příspěvek spojí na pódiu pohledy zakladatele OKR Mastermindu Miry Vlacha a Jirky Langra, hlavního OKR guru v rámci Heureka Group. Podíváme na to, kde jsou silné stránky frameworku OKR, kde jsou skrytá úskalí a jaká může vypadat propojení cílů v podobě OKR s jednoduššími i velmi komplexními strategickými projekty. Mira nabídne širší analýzu, kterou Jirka doplní o příklady a zkušenosti ze života firmy Heureka.