Zákaznická zkušenost (CX) v projektovém managementu (přednáška)
Zákazníci jsou stále náročnější na kvalitu služeb a produktů a proto Zákaznická zkušenost (CX) rezonuje ve firmách stále více – stále více manažerů si uvědomuje, že již nestačí mít nejlepší produkt, ale že je potřeba se silně zaměřit na zákazníka, jeho potřeby, přání a očekávání. Firmě to přináší opakované nákupy či zakázky (s vyšší hodnotou) s nižšími náklady na jejich získání, rychlejší růst, vyšší ziskovost, pozitivnější firemní kulturu, atd.
Proč je nutné začít benefity Zákaznické zkušenosti využívat i v projektovém managementu? Může být Zákaznická zkušenost klíčovým faktorem úspěchu k dosažení lepších výsledků projektů a větší spokojenosti zákazníků? Součástí prezentace bude i praktická ukázka, jak lze CX elementy začlenit do jednotlivých částí procesu projektového řízení (včetně Agile vs Waterfall) a jakými metodami lze měřit úspěšnost CX v projektech. Cílem přednášky bude poskytnout posluchačům praktické rady a nástroje pro implementaci CX do svých projektů…
Vystupující

David Doležel
David Doležel po více než 20 letých zkušenostech ve firmách jako Philip Morris International, AIG a Generali Investments, zejména na pozicích v rámci regionu CEE, nyní pracuje jako externí CX profesionál, kde mimojiné využívá svých bohatých zkušeností s vedením velkých i menších IT, Business, Operations, Transformačních a Změnových programů a projektů s primárním zaměřením na potřeby, přání, a očekávání zákazníků či uživatelů.
Také založil komunitu CX/EX profesionálů a nadšenců (#CXfans na Linkedin), CXX Institute a také CXX Akademii.
Je absolventem několika vysokých škol, například Doctor of Business Administration v oboru Management a Leadership. Je mimojiné certifikovaný CX Profesionál a držitel certifikátu Agile Scrum Master.