Personální trendy „nejen“ pro agilní týmy – Personální trendy 4scrum (přednáška)
Jak zaujmout na trhu práce a udržet v týmu nejvhodnější kolegy (nejlepší nemusí být vždy ten vhodný)? Aneb „Cesta k úspěšnému doplnění a stabilizaci týmu“.
Nedostatek vhodných zájemců o práci dnes trápí spoustu firem. Zaujmout a následně získat při dnešní míře nezaměstnanosti zkušené, schopné, loajální, efektivní, vzdělané, kultivované, týmové atd. pracovníky není rozhodně jednoduchá disciplína. V posledních dvou letech se nám v XARTu podařilo připravit „recept na efektivní náborové kampaně“, díky kterým se na nás, nejvyhledávanější marketingovou agenturu na Vysočině, začali obracet klienti z celé ČR. Hledat a hlavně nacházet ty pravé lidi do týmu se nám v poslední době opravdu daří. Stačí dodržel pár tipů a využit několik trendů a situace se zlepší!
Vystupující

Petra Holzerová
Petra se zabývá oblastí personálního řízení 18 let. Postupně prošla HR pozicemi od HR recruitera po HR manažera ve společnosti s 600 zaměstnanci. Díky těmto zkušenostem nasbírala mnoho tipů, jak a kde efektivně hledat zaměstnance a týmy stabilizovat. Aktivně vedla rekvalifikační kurzy Personalista dle normy 62-007-N pod renomovanou vzdělávací agenturou a poslední 4 roky má jako personalista pod palcem téměř 40ti členný tým webové a marketingové agentury XART s.r.o. Kromě interních procesů náboru a on-boardingu nových kolegů, je také součástí marketingového HR oddělení, který zajišťuje outsourcing náboru zaměstnanců pro klienty. Dále se zabývá procesem spokojenosti a stabilizace zaměstnanců s využitím moderních HR trendů a postupů.
Je hlavním spoluautorem projektu Efektivní náborové kampaně a pravidelně předává nasbírané zkušenosti spolu s kolegy všem HR nadšencům formou workshopů. Je absolventem Vysokého učení technického v Brně programu Ekonomika podniku. Zajímá se o psychologii a motivaci zaměstnanců.

Lucie Bartošová
Lucie Bartošová se věnuje obchodním procesům již druhou dekádu. Spolu s rozvíjejícím se online světem a skvělým týmem marketingové agentury za zády pronikla během posledních měsíců do tématu HR marketingu. Propracované workshopy, osobní konzultace s klienty i empatie a nadšení pro dobrou věc ji přivedly k novým zkušenostem, které zúročuje nejen v interních procesech při úzké spolupráci s personalistkou, ale hlavně v náhledu a objektivitě v proklientském styku.
Lucie má dlouholeté zkušenosti v obchodní oblasti, se specializací na firemní systémy a marketing. Absolvovala Mendelovu univerzitu v Brně – studijní program Systémové inženýrství. Zajímá se o osobní rozvoj a well-be-ing.